https://www.youtube.com/YerliAkademi

8 Şubat 2021 Pazartesi

3DS Max Cam Modelleme Ayarları

Sahnede cam görünümü olması istenen obje seçildikten sonra klavyeden F10'a basılır veya Material Browser butonuna tıklanır.

1) Material Browser/VrayMtl 

Standart butonu tıklanarak açılan listeden VrayMtl Seçilir.

2) Diffuse: Beyaz/Açık Mavi 

Cam için renk seçilir. Beyaz veya mavi tonlarında bir renk seçilebilir.

3) Reflect: Beyaz, Fresnel IOR: 2.5 

Tam bir yansımaya sahip olması için Reflect rengi beyaza çekilir. Yansıtıcılık şiddetini arttırmak için Fresnel IOR değeri 2.5'e çekilebilir.

4) Refract: Beyaz.

Son olarak tam geçirgenlik sağlanması için Refract rengi beyaza çekilir.

Artık hazırlanan malzeme Assign to Selection butonu ile sahnedeki objeye atanır veya  hazırlanan malzeme mouse ile tutulup sahnedeki objenin üzerine bırakılabilir.



0 yorum:

Yorum Gönder

Ara

Hakkımızda

Yerli Akademi

Sosyal

Kategoriler

Youtube Kanalı

Yerli Akademi